Reklam

20 Mayıs 2016 Cuma

Unable to load DLL 'SQLite.Interop.dll Hatası (Visual Studio Projem Açılmıyor)

Merhaba
Visual studio C# da Sqlite veritabanı ile küçük bir proje yapıyordum , ve yaptım da. Sorun şu proje kendi bilgisayarımda çalışıyor fakat müşteri bilgisayarında çalışmıyor. Programa çift tıklanınca açılmıyor ama görev yöneticisinden işlemlerden görebiliyorum buda 2 saniye sürüyor.

Önce projemin Application Output Type ını Console Application yaptım. Baktım ki " Unable to load DLL 'SQLite.Interop.dll': The specified module could not be found. "
diye bi hata verdi. Dedim bu Interop da bi sıkıntı var.

Ben projeme SQLITE yi buradaki siteden sqlite-netFx46-setup-x64-2015-1.0.101.0 bu dosyayı indirdim. Baktım Nuget paket ile yüklenebileceğini bir forumda gördüm.  Projemdeki references e sağ tıklayıp Manage Nuget Packages yolunu izleyip arama kısmına System.Data.SQLite yazarak arattım. ve aşağıdaki gibi Core seçeneğini yükledim.(Aşağıdaki resimde verilmiştir.)




Diğer yüklemiş olduğum kurulumu da kaldırmıştım bu arada. Daha sonra debug klasörümü müşteri bilgisayarına atınca düzeldi.



Değişik bir blog yazısının daha sonuna geldik. Zaman ayırdığınız için teşekkürler.



Gelen aramalar:
Unable to load DLL 'SQLite.Interop.dll,
Uygulamam Açılmıyor,
Windows 10 uygulamam açılmıyor,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder