Reklam

10 Aralık 2013 Salı

Mondial 100KH Karbon Folyo Yapımı ve Püf Noktaları

Merhaba arkadaşlar 

Bu yazımda modifikasyon ruhumu tatmin etmek için kendi motorum olan Mondial 100KH ye karbon kaplama yapışımı fotolarla anlatmaya çalışacağım.

Yaklaşık 4 - 5 senedir kullanıyorum ama ne kullanma çok eziyetimi çekti, zamanla yıprandı boyadım  ama sonradan yaptığım boyada döküldü ve boya yapacakken zımpara izleri çok rahatsız ediciydi. Sonra platiklerini değiştirmek istedim 250 TL gibi bir mebla ödemek yerine karbon folyo ile tüm motoru kaplamayı düşündüm. ve lafı fazla uzatmadan sizlere yaparken ki fotolarını atacağım. Fotoları atarken o an öğrendiğim incelikleri püf noktaları fotoların altına yazacağım.

İlk olarak folyoyu en ucuza mal etmek için piyasa araştırması yapıtım ve sanalpazar.com un gittigidiyor.com gibi sitelerden komisyon oranı düşük olduğu için en uygun fiyatı oradan buldum. Buradan siyahına Buradan kırmızı renginin linkine ulaşabilirsiniz. çok bi şey değil bir adetine 8 tl + 6tl kargo ödeyip sahip olabiliyorsunuz.

Ürünü sipariş ettim 1 adet siyah 1 adet kırmızı ama siyahtan eksilttiği 10 cm gibi bir uzunluğu 20 cm kırmızı fazladan olarak gönderildi.Orta dereceli bir alışverişti neyse

Başlıca Püf Noktalar

Plastik kısımları ve kıvrılacağı arka kısımları da temiz ve kuru olmalıdır.(Komple yıkanabilir.)
Bu karbon folyo esnektir, saç kurutma makinası ile kolaylıkla kıvrımları esnetebilirsiniz.
Ne çok fazla ne çok az ısıtınız. Çok ısıtıldığı zaman genişleyip boşluk kalma ve katlanma olayları çok olacağından dikkatli şart.
Isıtıldığı zaman kısa bir süre içinde hemen soğuyup ısıtıldığı haldeki halini alıyor.




Uygulayacağınız alandan 5 cm  fazla kesmeniz sizin yararınıza olacaktır.









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder